سفارش تبلیغ
صبا ویژن

`پرستاری به سوی روشنایی/مذهبی/ورزشی/سلامت/داستانک وجوک

پس از قرعه کشی جام جهانی 2014 مربیان تیم های مختلف سراسر جهان به اظهار نظر در خصوص گروه‌های خود پرداختند. سایت ‌فیفا پس از قرعه کشی جام جهانی 2014 به صحبت با مربیان و چهره‌های شاخص حاضر در این مراسم پرداخت، و این افراد از دغدغه های خود در این آوردگاه بزرگ سخن گفتند.


 
** کارلوس کی‌روش- سر‌مربی تیم ملی ایران

 
این یک افتخار است و ما می‌خواهیم از آن لذت ببریم، ما برابر قوی ترین تیم دنیا بازی خواهیم کرد و این فرصت بزرگی برای ماست که برنامه ریزی کنیم و بهتر شویم.

** روی ها‌جسون - سر‌مربی تیم ملی انگلیس

 
بی شک گروهی که انگلیس در آن قرار گرفته سخت ترین گروه است ما در گروه خود دو تیم فوق العاده عالی و شماره یک داریم، ایتالیا و ارو‌گوئه این دو کشور هستند، مزیت بزرگ ما این است که در ریو مستقر می شویم و فقط یک سفر طولانی خواهیم داشت، شما روی کاغذ برنده بازی فوتبال نمی‌شوید، من واقعا دیدگاه مثبتی دارم، اگر تیم را خوب آماده کنیم، شانس پیروزی در هر سه مسابقه را داریم.
 
** یور‌گن کلیز‌من - سر‌مربی تیم ملی آمریکا
 
حسی در درون قلبم وجود دارد که می گوید ای کاش من آلمان را داشتم، این یکی از سخت ترین قرعه کشی گروه ها در سراسر جهان است،‌ تاریخ غنا با آمریکا، که البته آلمان نمی‌تواند سخت تر باشد یا هر تیم بزرگتری. اما این جام جهانی از آن ماست و ما آن را می گیریم، امیدوارم مردم را شگفت زده کنیم، ما خود را آماده می‌کنیم و اعتماد و اطمینان‌مان را بالا می‌بریم، پیروزی برابر ایتالیا و گرفتن نتیجه مقابل روسیه به تیم ما کمک زیادی کرد.

** ها‌نگ میو‌نگ بو - سر‌مربی تیم کره جنوبی
 
در ماه نوامبر در برابر روسیه یک بازی دوستانه داشتیم، اما باید دوباره مطالعه کنیم بعضی از چیز‌ها تغییر کرده است، مردم فکر می‌کنند که گروه آسانی است، اما این درست نیست آنها بسیار قوی هستند.
 
** پا‌ئول بنتو - سر‌مربی تیم پرتغال
 
گروه بسیار سختی است و محبوبیت دارد آلمان به خاطر تاریخ و پتانسیل آن، آمریکا و غنا هم تیم‌های خوبی هستند به خوبی سازمان یافته‌اند و در تیم‌های اروپایی بازیکنان خوبی دارند، اما بلند پروازی ما وابسته به گروه‌مان نیست و ما می خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم و در بین 16 تیم قرار گیریم.
 
** خور‌فه سامپا‌ئولی - سر‌مربی شیلی
 
گروه بسیار سختی است ، ما سعی می کنیم با کیفیت لازم بازی کنیم، دل بوسکه شیلی را نمی‌خواست، ما هم دوست نداشتیم اسپانیا در گروه‌مان قرار گیرد.
 
** خوزخه بواتنگ و کوین بواتنگ در دو تیم مختلف
 
در جام جهانی 2014 برزیل در گروه G  دو تیم غنا و آلمان در یک گروه قرار گرفتند که برداران بواتنگ هر کدام در دو تیم غنا و آلمان بازی می کنند.
 
** اوتمار هیتسفلد
 
گروه پر‌تنشی است و از لحاظ ذهنی با هم بسیار متفاوت هستند، تیم های اروپایی با تیم های از آمریکای جنوبی، آمریکای مرکزی مواجه می‌شوند،.و‌اقعا گروه جالبی برای بازی است، فرانسه حریف تاثیر گذاری بازی است، اما نباید شکایت کرد ما باید از وقت‌مان استفاده کنیم تا شرایط را مهیا کنیم و با تیم ها مواجه شویم.
 
** اسکولاری - سر‌مربی برزیل
 
 این بسیار خوب است انگلیس، اروگوئه و ایتالیا سخت ترین گروه را تشکیل می دهند، اما ما در این گروه نیستیم، ما این الویت و برتری را داریم.
** کوسی اپیاه - سر‌مربی تیم غنا
 
این خیلی جالب است که با آلمان مواجه می شویم، ما در سال 2010 هم در مرحله یک هشتم آمریکا را از میان برداشتیم، تیم ما هم اکنون از سال 2010 بهتر است، من مطمئنم در این گروه شگفتی های زیادی رقم خواهد خورد.
 
** وین رو‌نی - باز‌یکن تیم ملی انگلیس  
 
اگر ما می‌خواهیم بهترین شویم، باید برای بهتر شدن پیروز شویم، گروه بسیاری سختی داریم اما ما واقعا در انتظار آینده هستیم تا در برزیل کارمان را به بهترین شکل انجام دهیم.
 
**نیکو کواچ - سر‌مربی تیم کرو‌اسی
 
این مسئله که  افتتاحیه را ما مقابل برزیل انجام می دهیم، بسیار خاص و ویژه است، مسابقه ایی که تمام جهان آن را تماشا خواهند کرد، ما سعی می‌کنیم بازی را برای آنها سخت کنیم، اما به طور قطع آسان نخواهد بود، در سال 2006 آنها بازی سختی را مقابل  ما انجام دادند، "دیدا" دروازه بان برزیل بسیاری از موقعیت های ما را گرفت و کاکا در دقایق آخر گل به ثمر رساند، من فکر می کنم برزیل به صورت بدیهی علاقمندان زیادی دارد، اما مکان دوم باقی است، مکزیک تیمی است که ما باید با آن جدال کنیم ، اما در مسابقات جام جهانی همیشه نشان داده‌اند که بسیار قوی هستند و دست یابی به مکان دوم هم بسیار سخت است.
 
** یو‌آخیم لو - سر‌مربی تیم آلمان  
 
دوست قدیمی خود را ملاقات می کنیم، این مسئله خیلی خاص است که آمریکا با ما هم گروه است، من و یور‌گن سر‌مربی آلمانی تیم آمریکا سالهاست با هم رابطه بسیار خوب و نزدیکی داریم، به طور منظم با هم تبادل اطلاعات می کردیم اما مطمئناً تغییراتی قبل از رقابت های جام جهانی 2014حاصل خواهد شد.

** فابیو کاپلو - سر مربی تیم روسیه

گروه ما به سختی گروه های دیگر مانند"B" و "G" نیست، هر تیمی که درگروه ما قرار گرفته است بسیارمتفاوت است، مردم ممکن است بگویند بلژیک بهتر است چرا که در مقدماتی‌ها خوب ظاهر شده است، اما هنوز امیدواریم که بهترین تیم گروهمان خواهیم شد.
** میرالم پنژائیچ - بازیکن تیم بوسنی

به خاطر این قرعه کشی بسیارخوشحالم، آرژانتین برتر است و مورد علاقه مردم، من فکرمی‌کنم برای کسب جایگاه دوم باید با نیجریه رقابت کنیم، ما امیدواریم که موفق به این کارشویم.
 
** فرناندو سانتوس

یکی از سخت ترین گروه ها در جام جهانی است، زیرا هر  چهار تیم شانس صعود را دارند، کلمبیا درحمله بسیار قوی است، ساحل عاج از تجربه بازیکنانش مانند دروگبا و گراوینو بهره مند است و ژاپن هم می خواهد  در این جام جهانی شگفتی ایجاد کند، اما یونان هم برای حضور در 16 تیم برتر شانس دارد.
 
** میگوئل هررا

ما سه حریف سخت داریم، باید  به سختی کارکنیم تا آماده باشیم،‌ باید واقع گرا نیز باشیم، گروه "B" بسیار سخت است و تیمها از پتانسیل بالایی برخوردار هستند، اما ما قصد داریم به هدفی که داریم برسیم.

** مارک ویل موتس - سرمربی تیم بلژیک

گروه جالبی است، هیچ بازیکنی کلاس جهانی در تیم حریفان ما قرار ندارد، من نمی‌گویم که این گروه آسانی است، مسئله‌ی مهم قرارگرفتن درجمع 16 تیم برتر است.

** رینالد رودا - سرمربی تیم اکوادور

من  سرمربی هندوراس درسال 2010 بودم اما هم اکنون سر مربی اکوادور هستم، سرنوشت من را در مقابل تیم قبلی‌ام قرار دارد ،‌ این فوتبال است واین زندگی است، آنها گروه فوق العاده ایی دارند و قبلاً حضور درجام جهانی آفریقای جنوبی را تجربه کرده ‌اند، آنها حریفان سختی خواهند بود، سوئیس و فرانسه هم جزو تیمهای اروپایی هستند که هرکدام شیوه خاص و متفاوتی دارند.

** فرناندو سوارز - سرمربی تیم هندوراس

من نمی خواستم با اکوادور مواجه شوم نه تنها به خاطر رینالد، اما به خاطر این کشور. اکوادور به من کمک کرد تا دوران حرفه‌ای ام را گسترش دهم ،‌اما به هرحال این قرعه به ما افتاده است،‌ سعی می‌کنیم با این وضعیت به صورت واقعی و حرفه ای مواجه شویم،‌ چرا که میخواهیم به جمع 16 تیم صعود کنیم.

** واهید هالیلوژیک - سرمربی الجزایر

ما در گروه بسیار سختی قرار گرفته‌ایم، این درحالی است که هیچ گروه آسانی و هیچ گروه مرگی هم وجود ندارد،‌ بلژیک تیم ملی خوب وبا کیفتی دارد، به نظر من در این دوره از رقابتها به یکی از تیم های شگفتی ساز تبدیل خواهد شد، روسیه تیم خوبی است و مربی بسیار خوبی دارند، کره هم تیمی  سرشار از مهارت است، این تیم بازیکنان خوبی هم دارد، به هر حال گروه پیچیده ای است، ما تلاش می کنیم به دنبال خلق  شگفتی هستیم، ما به عنوان توریست به جام جهانی نمی رویم واین بسیار سخت خواهد بود.

** آنخه پوستکگلو  

این جام جهانی است، بهترین تیم های دنیا در آن حضور یافته‌اند، ما به دنیال آزمایش خود در برابر تیمهای بزرگ دنیا در بزرگترین آوردگاه جهان هستیم.

** وینسنته دل بوسکه - سر مربی تیم اسپانیا

هلند قدری تغییر کرده و اندکی تنزل یافته است، اما هنوز بازیکنان بزرگی مانند"آرین روبن، " رابین فن پرسی" ، " رافائل فن درفارت" و " وسلی اشنایدر" را در اختیار دارد.

من فکرمی کنم اینکه از لحاظ ذهنی از بازی اول آماده باشیم بسیار خوب است، رویارویی در برابر هلند شروع بسیار خوبی را در پی خواهد داشت.

هیچ چیزی وابسته به حریفان ما نیست، بلکه به خودمان بستگی دارد و تفکراتی که ما را در رسیدن به این جام هدایت می کند ما بازی آسانی را مقابل این حریفان  نخواهیم داشت.

درخصوص تیمهای هم گروه با برزیل هم باید بگویم، شیلی بازیکنان خبره ای دارد که ازلحاظ فیزیکی هم بسیار قوی هستند.

استرالیا اندکی از آنها ضعیف تر هستند اما به هر حال به جام جهانی راه یافته است، من فکر می کنم بازیکنان خوبی داشته باشد، من فکرمی کنم روی هم رفته حضور برزیل درمرحله بعد به عنوان تیم نخست تثبیت شده است. ما هم سعی می کنیم به این موفقیت دست یابیم.

** ون گال - سرمربی تیم هلند

چیزی که نمی توانی آن را تغییر بدهی، اما فکر میکنم این عادلانه است که بگویم این قرعه کشی برای ما خوب نبود، با استرالیا و شیلی تاکنون بازی نکرده ایم و وقتی که به حریفان نگاه می کنم به نظرم قرعه های سختی می آیند.

ما تلاش می کنیم که برنامه ریزی کرده و گروهمان صعود کنیم، اما در مرحله بعد با تیمی از گروه برزیل مواجه خواهیم شد، ممکن است ما خود برزیل مواجه شویم که واقعاً قرعه ی بدی برای ما رقم خورده است.



[ چهارشنبه 92/9/20 ] [ 5:21 عصر ] [ مهدی ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه