سفارش تبلیغ
صبا ویژن

`پرستاری به سوی روشنایی/مذهبی/ورزشی/سلامت/داستانک وجوک

مناجات با امام زمان به زبان شعر

 

 

 

 

تمام راه ظهور تو با گنه بستم
دروغ گفته ام آقا که منتظر هستم
ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/1/11 ] [ 11:33 عصر ] [ مهدی ]

نظر

ما تلاش می کنیم جملاتی که مورچه در قرآن کریم به زبان آورد را توضیح دهیم و سعی می کنیم آنچه را که او گفت با کشفیات جدید علمی ربط دهیم و مدرک پیشی گرفتن قرآن کریم به علم امروزی را رو می کنیم که  این حقایق را بیش از هزار سال پیش بیان کرد.

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/10/20 ] [ 1:20 صبح ] [ مهدی ]

نظر

دیده بى نظیرى که در قرآن وجود دارد، در هیچ کتاب نوشته دست بشر یافت نمیشود. هر یک از عناصر قرآن داراى ترکیبى است ریاضى: سوره ها، آیات، لغات، تعداد حروف، تعداد کلمات هم خانواده، تعداد و انواع اسم هاى الهى، طرز نوشتن بعضى لغات، عدم وجود یا تغییر عمدى بعضى حروف در بعضى لغات و بسیارى از عوامل دیگر قرآن بغیر از محتویاتش، همگى داراى ترکیبى خاص هستند. سیستم ریاضى قرآن دو جنبه مهم دارد: (1) انشاء ریاضى، و(2) ساختمان ریاضى قرآن که شامل شماره سوره ها و آیات است. بخاطر این کد ریاضى جامع، کوچگترین تغییر در متن یا ساختمان ترکیبى قرآن، بلافاصله آشکار میشود.

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/10/20 ] [ 1:15 صبح ] [ مهدی ]

نظر

در کنار کد شهرها و کشورها آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است، شماره‌هایی است که هر فردی باید آن‌ها را به خاطر بسپارد تا بتواند در مواقع ضروری از آن‌ها به خوبی استفاده کند، که در این میان، شماره‌هایی مانند (118،115،110،125) از اهمیت بسزایی برخوردار هستند و روزانه افراد زیادی با آن‌ها سر و کار دارند که همین جا برای همه شما یک آرزو می‌کنم و آن اینکه از میان این شماره های چهارگانه تنها با شماره 118 کار داشته باشید و هیچ گاه در طول زندگی نیازی به تماس با بقیه شماره‌هایی که ذکر شد پیدا نکنید.
ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/10/12 ] [ 9:37 عصر ] [ مهدی ]

نظر

قدیمی ترین عکس حرم:

این قدیمی‌ترین عکسی است که از حرم مطهررضوی ثبت شده و در مجموعه‌ی آستان قدس رضوی موجود است. اینجا نهر خیابان و صحن سقاخانه‌ی عتیق (انقلاب فعلی) حرم امام رضا(ع)  در سال 1233 هجری شمسی است. یعنی حدود 160 سال پیش. آنتونیو جیانوزی، از عکاسان خارجی عصر قاجاریان عکاس این عکس است. ادامه مطالب

[ پنج شنبه 92/10/12 ] [ 9:24 عصر ] [ مهدی ]

نظر

 

مناظره با بزرگ هیربدان

امام(ع) به بزرگ زردشتیان رو کرد و فرمود: به من بگو اینکه زردشت را پیامبر می‌دانی، بر طبق کدام دلیل است؟

بزرگ هیربدان: او کارهای خارق عادتی انجام داده که هیچ کس قبل از او انجام نداده است. گرچه ما آن را ندیده‌ایم، ولی اخبار پیشینیان ما گواه بر این معناست.

امام(ع): آیا جز این است که اخبار پیشینیان به شما رسیده و پیروی کرده‌اید؟

بزرگ هیربدان: نه. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/10/12 ] [ 9:17 عصر ] [ مهدی ]

نظر

و لقد ترکناها آیة فهل من مدّکر(سوره قمر، آیه 15)
"و ما آن کشتی را محفوظ داشتیم تا آیت عبرت شود، پس کیست که پند گیرد؟" 

در سال 1959، یک خلبان ترک، براساس مأموریت محول شده، چندین عکس هوایی برای مؤسسه ژئودتیک ترکیه برداشت. هنگامی که مأموریت به پایان رسید، در میان عکس های او تصویری جلب نظر می کرد که بیشتر شبیه یک قایق بود تا چیزی دیگر، قایقی بزرگ که بر سینه تپه ای، در فاصله بیست کیلومتری کوههای آرارات آرمیده بود. 
ادامه مطالب

[ جمعه 92/10/6 ] [ 10:33 عصر ] [ مهدی ]

نظر

علائم ظهور امام زمان(عج)

 

 <\/h3>

ظهور حضرت حجت(عج) از اموری است که در اسلام نسبت به آنها به شدت تأکید شده و در حتمیت آن ذره ای شک و شبهه وجود ندارد. پیش از این گفتیم که در آیاتی نظیر آیة 55 سورة نور، خداوند متعال به مؤمنان وعده داده است که فرمانروای زمین گردند و بر آن سیطره یابند.

ادامه مطالب

[ دوشنبه 92/8/27 ] [ 3:48 عصر ] [ مهدی ]

نظر

[ جمعه 92/8/24 ] [ 10:16 عصر ] [ مهدی ]

نظر


                                                                                                            سخن درباره واقعه عاشورا بدون بررسی اتفاقات تاریخی قبل از آن صحیح نخواهد بود؛ همانگونه که تشخیص تفاوت عملکرد متفاوت امام حسن و حسین علیهما السلام نیز محتاج شرح وقایع گذشته است.  .ادامه مطالب

[ شنبه 92/8/18 ] [ 10:44 عصر ] [ مهدی ]

نظر

:: مطالب قدیمی‌تر >>