سفارش تبلیغ
صبا ویژن

`پرستاری به سوی روشنایی/مذهبی/ورزشی/سلامت/داستانک وجوک

جوانان از سنی باید همواره درنظر داشته باشند که پوستشان در معرض آسیب‌های فراوانی است و توجه کردن به برخی از مسائل می‌تواند از "پیری پوست" جلوگیری کند.
محمدرضا فلاحت متخصص پوست مو و زیبایی گفت:‌ افرادی که جوان هستند و دچار" پیری زودرس پوست" می‌شوند بایستی بدانند که پیری پوست از حدود سنی 25 سالگی شروع می‌شود که این امر از زمانیکه رشد جسمی کند می‌شود،‌ اتفاق می‌افتد.

وی افزود:‌علائم پیری از قبیل کم آب شدن پوست،‌ شل شدن عضلات و ظاهر شدن چین و چروک است.

وی خاطرنشان کرد: به طول کلی نمی‌توان سن دقیقی را برای پیری پوست عنوان کرد چراکه این امر براساس شرایط، تغذیه، شغل،‌ ژنتیک بسیار تغییر می‌کند.

وی اذعان داشت:‌ پوست انسان از رشته‌های پروتئینی به نام کلاژن والاستین ساخته می‌شود که این رشته ها در کنار سلول‌های دیگرتخصیص می‌یابند و درکل قوام،‌ شکل و فعالیت پوست را رقم می‌زنند.

وی عنوان کرد:‌ از زمان تولد تا سنین 25 سالگی که در واقع رشد جسمی انسان تمام می‌شود و این رشته‌ها نیز مانند سایر سلول‌ها و مواد در بدن ساخته می‌شود .

وی یادآور شد: درعلم زیبایی و بهداشت پوست در کنار تجویز و مصرف کرم‌ها و مواد ضد چروک و ضد افتادگی مناسب، می‌توان با انجام ماساژ مناسب، گامی بزرگ برای رفع و پیگیری از چین و چروک و افتادگی پوست،‌ برداشت.



[ چهارشنبه 92/9/20 ] [ 4:33 عصر ] [ مهدی ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه