سفارش تبلیغ
صبا ویژن

`پرستاری به سوی روشنایی/مذهبی/ورزشی/سلامت/داستانک وجوک

رنامه بدن سازی مبتدی(تیپ های مختلف بدنی)

برنامه بدن سازی برای افراد مبتدی

اگر به فکر تمرین در رشته های تناسب اندام یا بدنسازی افتاده اید، پیش از روع، توصیه های زیر را مطالعه فرمایید.
با پزشک مشورت نمایید (مخصوصا اگر وضعیت بدنی مناسبی ندارید).
اهدافتان را واقعگرایانه تعیین کنید و در دفتری بنویسید.
سبک و آرام شروع کنید.
از اصول تخطی نکنید.
نسبت به برنامه خود متعهد باشید.
وزن و اندازه هایتان را ثبت کنید.
با تمرینهای پایه، بدن ایده آلتان را پی ریزی نمایید (وسوسه انجام برنامه های پیشرفته را دور کنید).
رعایت این توصیه ها، در بلند مدت، بسیار سودمند خواهد بود.

بطور کلی، 3 گونه بدن وجود دارد. هر چند که برخی افراد، واجد ویژگیهایی از دو یا هر سه گونه هستند.

اکتومورف – بدنی کاملا لاغر، با شدت سوخت و ساز بسیار زیاد
مزومورف – بدنی ورزیده، با امکان افزایش راحت وزن
اندومورف – معمولا چاق، با شدت سوخت و ساز خیلی کند
ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/11/22 ] [ 11:57 عصر ] [ مهدی ]

نظر

در هفتاد و سومین دوره مسابقات وزنه‌برداری مردان جهان در شهر ونکوور کانادا و در دسته‌ 77 کیلوگرم، محمد حسین برخواه یکی از شانسهای مسلم کسب طلا در حرکت یک ضرب با اقتدار تمام وزنه‌ 160 کیلوگرمی را به روی سر برد و در حالی که با انتخاب وزنه‌ 165 کیلوگرمی، قصد دستیابی به مدال طلا را داشت، با آسیب دیدگی ناحیه‌ آرنج دست چپ خود مواجه شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

[ پنج شنبه 92/10/12 ] [ 9:33 عصر ] [ مهدی ]

نظر

پس از قرعه کشی جام جهانی 2014 مربیان تیم های مختلف سراسر جهان به اظهار نظر در خصوص گروه‌های خود پرداختند. سایت ‌فیفا پس از قرعه کشی جام جهانی 2014 به صحبت با مربیان و چهره‌های شاخص حاضر در این مراسم پرداخت، و این افراد از دغدغه های خود در این آوردگاه بزرگ سخن گفتند.

[ چهارشنبه 92/9/20 ] [ 5:21 عصر ] [ مهدی ]

نظر

بارسلونا و آرسنال به دنبال یار دژاگه                                                                                                                                                                                                                                        باشگاه بارسلونا و آرسنال به دنبال جذب برباتف هم تیمی اشکان دژاگه در فولام است.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری تری بال فوتبال، در پی اعلام اخیر تاتامارتینو مبنی بر جذب یک مهاجم دیگر به بارسلونا، مسئولان این باشگاه مذاکراتی را با برباتف مهاجم باشگاه فولام و هم تیمی اشکان دژاگه آغاز کرده‌اند، این در حالی است که آرسنال نیز به دنبال جذب این مهاجم بلغاری است.
 
مدیر برنامه‌های دیمتری برباتف بیش از این اعلام کرده بود که "وی" می‌خواهد در فصل آینده فولام را ترک کند.
 
این در حالی است که، رنه مولستین سرمربی جدید فولام اعلام کرده، حاضر به فروش او نیست.


[ چهارشنبه 92/9/20 ] [ 5:18 عصر ] [ مهدی ]

نظر

                                                                     علوی: ‌خوشحالم که قرعه خوبی را برای استقلال برداشتم                                                                                                                          سیدمهدی علوی که در مراسم قرعه‌کشی جام‌حذفی، در کنار علی ‌نظری به محل سازمان لیگ رفته بود در خصوص میزبانی استقلال مقابل ملوان گفت: به فرمایش نظری بنده قرعه استقلال را برداشتم که خوشبختانه قرعه خوبی برایمان افتاد تا در دیدار مقابل ملوان میزبان باشیم
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبر گاران سیدمهدی علوی، معاونت فرهنگی – اجتماعی باشگاه استقلال در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص حرکت فرهنگی و خیرخواهانه تنی چند از پیشکسوتان استقلال اظهار داشت: بانی این حرکت خیرخواهانه مرتضی کامرانی بودند که ما با هماهنگی ایشان روز دوشنبه در سالن ورزشی کانون اصلاح و تربیت دیداری دوستانه و خیرخواهانه را برگزار کردیم.

در این بازی دوستانه پیشکسوتان خوشنام و ارزنده استقلال سیروس دین‌محمدی، ستار همدانی، علیرضا اکبرپور و ایوب اصغرخانی به همراه سیدمجتبی نورکیهانی، رضا عزیزی و رامین همتی مقابل تیم کانون اصلاح تربیت به میدان رفتند.

وی در ادامه گفت: ارزش فرهنگی این کار، بازی با جوانانی بود که در بند هستند و توانستند با بازیکنان سابق و خوشنام استقلال دیداری داشته باشند تا حرکتی خیرخواهانه از سوی باشگاه استقلال صورت گرفته باشد.

در پایان این بازی هم بازیکنان استقلال پیراهن‌های خود را به تیم مقابل اهدا کردند.

 سیدمهدی علوی که در مراسم قرعه‌کشی جام‌حذفی، در کنار علی ‌نظری به محل سازمان لیگ رفته بود در خصوص میزبانی استقلال مقابل ملوان گفت: به فرمایش نظری بنده قرعه استقلال را برداشتم که خوشبختانه قرعه خوبی برایمان افتاد تا در دیدار مقابل ملوان میزبان باشیم.

قبل از اینکه به مراسم برویم مهندس مجید صالح به من گفتند: ان‌شاءا... قرعه‌ای را برمی‌داری که ما میزبان شویم که خوشبختانه همین‌‌طور هم شد تا 8 دی ماه در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان باشیم.


[ چهارشنبه 92/9/20 ] [ 5:15 عصر ] [ مهدی ]

نظر

اولادی: خوشحالم که به قولم عمل کردم
مهرداد اولادی در خصوص پیروزی مقابل کاسپین قزوین اظهار داشت:تمام تیم‌هایی که به مصاف استقلال یا پرسپولیس می‌آیند انگیزه زیادی دارند.
به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران ؛در خصوص پیروزی مقابل کاسپین قزوین اظهار داشت:تمام تیم‌هایی که به مصاف استقلال یا پرسپولیس  می‌آیند انگیزه زیادی دارند، کاسپین هم اگرچه یک تیم دسته دومی بود اما با همین انگیزه‌ای که داشت در طول مسابقه ما را اذیت کرد با این حال مهم برد در این دیدار بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

اولادی در خصوص اینکه مصدومیت کبه باعث ورودش به زمین شد، گفت: مصدومیت کبه یک اتفاق فوتبالی بود. او دوست فوتبالی من است و برایش آرزوی سلامتی می‌کنم. قسمت بود کبه مصدوم شود و من به جای او بیایم تا اولین گلم را به هم بزنم، اما امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد و هرچه زودتر به استقلال برگردد.

وی در خصوص شادی پس از گلش گفت: قبلاً هم گفته بودم اولین گلم را که برای استقلال بزنم، پشتک می‌زنم. درست است که در این باره برخی‌ها انتقاد کردند که اولادی مقابل تیم دسته‌دومی پشتک زده، اما من خوشحالم که این کار را کردم چون می‌خواستم به وعده‌ای که  به هواداران داده بودم عمل کنم.

بازیکن استقلال در ارتباط با گروه‌بندی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: گروه ما نه سخت و نه آسان است ولی به نظرم استقلال مثل تمام ادوار گذشته می‌تواند موفق عمل ‌کرده و با سربلندی از گروه  خود صعود کند. 

وی در پایان اعلام کرد: از هواداران استقلال ممنونم که اینقدر خوب من را در جمع خودشان پذیرفتند. امیدوارم بتوانم برای استقلال بهترین بازی‌ها را انجام دهم تا آنها هم از بازی‌هایم رضایت داشته باشند.


[ چهارشنبه 92/9/20 ] [ 5:12 عصر ] [ مهدی ]

نظر

مسئولان باشگاه استقلال با مسئولان باشگاه الشباب عربستان تیم هم‌گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا جلسه خصوصی برگزار کردند.
 مسئولان باشگاه استقلال که هم اکنون در مالزی به سر می‌برند در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا با مسئولان باشگاه الشباب عربستان یکی از تیم‌های هم‌گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا جلسه‌ای خصوصی برگزار کردند.

در این جلسه استقلالی‌ها از مسئولان تیم عربستانی خواستار شدند که شرایط لازم را برای حضور بی‌دردسر ایرانی‌ها در کشورشان فراهم کنند تا مشکلات سال گذشته مثل انگشت‌نگاری و معطلی در فرودگاه برای آبی‌پوشان پیش نیاید. مسئولان تیم عربستانی هم وعده دادند که درخواست نمایندگان ایران را برآورده می‌کنند.


[ چهارشنبه 92/9/20 ] [ 5:9 عصر ] [ مهدی ]

نظر

روش‌های نوین درمانی و "فشار خون" در نخستین همایش دانشجویی واحد بین الملل "دانشگاه علمی پزشکی" گیلان 20 تا 22 آذر مورد بررسی قرار می گیرد.
 سید آرش کریمی دبیر اجرایی نخستین همایش دانشجویی واحد بین المللی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: شعار امسال سازمان جهانی بهداشت بر فشار خون تاکید  داشت و ما نیز به منظور ادامه این خط مشی اقدام به برگزاری این همایش کردیم، همچنین فشار خون در کشورمان نیز روبه گسترش است.
 
 وی گفت: فشار خون در کودکان، فشار خون در اختلالات هورمونی، فشار خون در بیماری های کلیوی، فشار خون در بیماری های عصبی، فشار خون در اختلالات روانی، روش های نوین درمان فشار خون، فشار خون و تغذیه، فشار خون  در دندانپزشکی، فشار خون و طب مکمل از محورهای مورد بحث در این همایش است.
 
 دبیر اجرایی این کنگره تصریح کرد: نزدیک به 41 مقاله به دبیر خانه کنگره ارسال شده که 8 مقاله به صورت شفاهی و 15 مقاله به صورت پوستر ارائه می شود.
 
 وی ادامه داد: یکی از موضوعات اصلی در امر فشار خون در دندانپزشکی، فوریت‌های فشار خون در دندانپزشکی است با توجه به  اینکه استرس و ترس از دندانپزشکی در بالا رفتن فشار خون تاثیر دارد دندانپزشک باید از بیمار شرح حال بگیرد.


[ چهارشنبه 92/9/20 ] [ 4:35 عصر ] [ مهدی ]

نظر

جوانان از سنی باید همواره درنظر داشته باشند که پوستشان در معرض آسیب‌های فراوانی است و توجه کردن به برخی از مسائل می‌تواند از "پیری پوست" جلوگیری کند.
محمدرضا فلاحت متخصص پوست مو و زیبایی گفت:‌ افرادی که جوان هستند و دچار" پیری زودرس پوست" می‌شوند بایستی بدانند که پیری پوست از حدود سنی 25 سالگی شروع می‌شود که این امر از زمانیکه رشد جسمی کند می‌شود،‌ اتفاق می‌افتد.

وی افزود:‌علائم پیری از قبیل کم آب شدن پوست،‌ شل شدن عضلات و ظاهر شدن چین و چروک است.

وی خاطرنشان کرد: به طول کلی نمی‌توان سن دقیقی را برای پیری پوست عنوان کرد چراکه این امر براساس شرایط، تغذیه، شغل،‌ ژنتیک بسیار تغییر می‌کند.

وی اذعان داشت:‌ پوست انسان از رشته‌های پروتئینی به نام کلاژن والاستین ساخته می‌شود که این رشته ها در کنار سلول‌های دیگرتخصیص می‌یابند و درکل قوام،‌ شکل و فعالیت پوست را رقم می‌زنند.

وی عنوان کرد:‌ از زمان تولد تا سنین 25 سالگی که در واقع رشد جسمی انسان تمام می‌شود و این رشته‌ها نیز مانند سایر سلول‌ها و مواد در بدن ساخته می‌شود .

وی یادآور شد: درعلم زیبایی و بهداشت پوست در کنار تجویز و مصرف کرم‌ها و مواد ضد چروک و ضد افتادگی مناسب، می‌توان با انجام ماساژ مناسب، گامی بزرگ برای رفع و پیگیری از چین و چروک و افتادگی پوست،‌ برداشت.



[ چهارشنبه 92/9/20 ] [ 4:33 عصر ] [ مهدی ]

نظر

سنگ‌های کلیه دردهای شدیدی ایجاد می‌کنند و در طب سنتی درمان‌های مختلفی برای آن ذکر شده که عرق خارخاسک یک نمونه از این درمان‌ها است.
علی شهیدی زندی متخصص طب سنتی در گفتگو با خبرنگاربهداشت ودرمان باشگاه خبرنگاران گفت: راههای درمانی مختلفی برای دفع سنگ کلیه که دردهای شدیدی ایجاد می‌کند وجود دارد، ولی افراد با توجه به نوع گرمی و سردی مزاج باید از آنها استفاده کند. 

شهید زندی با اشاره به اینکه اکثر داروهای کلیوی دارای مزاج سرد هستند، گفت: کسانی که سرد مزاج هستند، هنگام استفاده از این داروهای گیاهی باید مراقب باشند که بیش از حد سردی بر آنها غلبه نکند، زیرا باعث بروز دردهای جدید می‌شود. 

متخصص طب سنتی برای دفع سنگ کلیه، از عرق خارخاسک به عنوان یکی از بهترین دفعیات نام برد و گفت: دراین زمینه تحقیق و بررسی شده و اثربخشی آن ثابت شده است. 

وی درباره میزان و نحوه مصرف عرق خارخاسک گفت: به صورت متداول و معمول یک سوم استکان عرق را در دو لیوان آب مخلوط کرده و به صورت یک جا مصرف شود. 

شهیدی زندی در پایان افزود: برای تاثیرگذاری بهتر سعی شود هنگام مصرف آب فراوان نوشیده شود. 


[ چهارشنبه 92/9/20 ] [ 4:29 عصر ] [ مهدی ]

نظر

:: مطالب قدیمی‌تر >>

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه